FAQ

Op deze pagina vindt u alle vragen terug die klanten ons vaak stellen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via een mail naar info@climaxx-rental.be, via het contactformulier of telefonisch via 0498/733.877.

De levering en ophaling zijn steeds inbegrepen in de prijs, voor locaties binnen een afstand van 20 km vanaf ons magazijn te Lebbeke. Bij bestellingen onder €60 rekenen we wel een transportkost aan.

Wij voorzien alles wat nodig is om het springkasteel op te zetten en vast te maken.

Een vrij stopcontact 230V 16A.

Nee, die brengen wij mee. We brengen standaard 1x 25m en 1x 50m mee.

Ja, bij aanhoudend slecht weer of bij voorspelling van slecht weer kan u kosteloos telefonisch annuleren tot 2 uur voor de geplande levering.

Voor de plaatsing hebben wij een vrije doorgang nodig van ongeveer 1 meter tot de plaats van opstelling. Voor springkastelen die een grotere doorgang nodig hebben, werd dit vermeld op de pagina van het betreffende springkasteel.

Indien er trappen of andere obstakels zijn op de doorgang, dient dit op voorhand vermeld te worden, evenals doorgang door het huis.

Voorzie rond het springkasteel een ruimte van minstens 1 meter langs elke zijde en 2 meter achter het kasteel voor de motor.

Bij twijfel kan u steeds contact opnemen.

Gezien het gewicht en afmetingen van de springkastelen is het niet mogelijk deze over omheiningen, muurtjes, draden e.d. te dragen. Wanneer er door het huis geleverd moet worden, dient dit op voorhand besproken te worden.

Voor de plaatsing hebben wij een vrije doorgang nodig van ongeveer 1 meter tot de plaats van opstelling. Voor springkastelen die een grotere doorgang nodig hebben, werd dit vermeld op de pagina van het betreffende springkasteel.

Je kan op 3 manieren betalen.
- Op voorhand via overschrijving.
- Bij levering via QR-code scannen.
- Bij levering in contanten.

U kan de gewenste uren voor levering en ophaling opgeven bij het invullen van het reservatieformulier. We brengen u ten laatste 48u op voorhand op de hoogte van het moment van levering en trachten hierbij zo goed mogelijk het door u opgegeven tijdstip te respecteren. In drukke periodes werken we met een marge van een half uur.

Bij last minute reservaties (binnen 48u) kan er vaak geen rekening meer gehouden worden met het door u gewenste moment van levering en ophaling. We nemen dan telefonisch contact op om een moment vast te leggen dat nog in onze planning past.